Tagastusõigus

E-poest ostetud kaubad saab soovi korral Stafit OÜ-le tagastada. Tagastamise õigus kehtib 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest ning seda ka juhul kui tegemist ei ole defektse kaubaga. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

Kaupade tagastamiseks täida ära „Tagastusavaldus“, märkides ära tagastatavad tooted ja nende kogused.

    Tagastamise põhjus: 1 – toode erineb pildilolevast, 2 – toode ei vasta ootustele, 3 – mõõdud ei sobi, 4 – saadeti vale toode, 5 – toode on defektiga, 6 – muu (võimalusel täpsusta).

    Muu info:

    *Palun täitke käesolev avaldus üksnes juhul, kui soovite müügilepingust taganeda. Kauba tagastamise eest tasub Klient.


    Kaup tagasta võimalusel originaal-transpordipakendis. Tagastamisega seotud transpordikulud kannab klient. Meie tasaarveldame tagastuskulu tagastamisele kuuluvast summast.

    Tagastatav kaup (s.h tarvikud) peab olema originaalpakendis, kasutamata ja säilinud kaubandusliku välimusega (kahjustamata sildid, kaitsekiled jne). Kliendil on õigus kaubaga tutvuda viisil, nagu see on lubatud tavapäraselt poes ning klient vastutab kaubaga tutvumisel kauba väärtuse vähenemise eest, kui ta on kaupa kasutanud eeltoodust muul viisil. 14-päevane taganemisõigus ei kehti kaupadele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada (nt. sukad-sokid) ja mis on tarnitud suletud pakendis, kuid mille pakend on kliendi poolt avatud.

    Juhul, kui kaup on kliendi poolt rikutud, siis ei kuulu kaup tagastamisele. 

    Kaupade tagastamine 

    * Kõige lihtsam ja kiirem viis on külastada meie poodi Tallinnas aadressil Katusepapi 20 lahtioleku ajal: E-R 8:00-17:00 ja toode seal sobiva vastu ringi vahetada või tagastada.

    Pakiautomaati tagastamisel valida Tallinna Sikupilli keskuse pakiautomaat (aadress: Tartu mnt 87, Tallinn, 10112 Harjumaa).

    * Kui tellisid Omniva pakiautomaadiga:
    – Vali ekraanilt “Tagastan paki”.
    – Sisesta tagastuskood. Selle leiad samas sms-st/e-kirjast, mille said paki saabumisel.
    Tagastuskoodi puudumisel kirjuta online@stafit.ee tagastussoovist ning lisa kindlasti oma tellimuse number.
    – Tagastatavale pakile jäta külge ka sellel olnud aadresskaart või kirjuta pakile oma nimi ja kontaktandmed.
    – Kui pakiautomaat väljastab sildi (vanad automaadid), kleebi see pakile. Uued automaadid kleebist ei väljasta, tagastuse aadresskaardi lisab pakile kuller.
    Tagastamine on Ostja kulul, aga tagastamise vormistamisel midagi maksma ei pea, meie tasaarveldame tagastuskulu tagastamisele kuuluvast summast.

    * Kui tellisid Omniva kulleriga:
    – Võta ühendust meie klienditeenindajaga telefoni +372 6217 016 või e-posti teel online@stafit.ee.
    – Lepi kokku tagastatavate toodete korje aeg.
    – Paki toode originaalpakendisse või mõnda tugevamasse kilekotti.
    – Kleebi pakendile pakikaarti, mille said e-posti teel meie klienditeenindaja poolt.
    Tagastamine on Ostja kulul, aga tagastamise vormistamisel midagi maksma ei pea, meie tasaarveldame tagastuskulu tagastamisele kuuluvast summast.

    * Kui tellisid Itella Smartposti sinise pakiautomaadiga:
    – Vali ekraanilt “Paki tagastamine”.
    – Sisesta sama kood, millega paki kätte said. Selle leiad sms-is/e-kirjas.
    – Igaks juhuks kirjuta pakile oma nimi ja telefoninumber ja pane pakk kappi.
    Tagastamine on Ostja kulul, aga tagastamise vormistamisel midagi maksma ei pea, meie tasaarveldame tagastuskulu tagastamisele kuuluvast summast.

    * Kui tellisid Itella Smartposti valge automaadiga:
    – Tagastuskoodi saamiseks sisesta pakil olev triipkood siia: https://my.smartpost.ee/return_parcel/.
    – Peale juhiste järgimist tuleb Sinu telefoninumbrile tagastuskood, mida saad kasutada valge automaadi kaudu tagastamiseks 24h jooksul.
    – NB! Tagastus peab toimuma originaalpakendis, millel olev triipkood ei tohi olla kahjustatud.
    Tagastamine on Ostja kulul, aga tagastamise vormistamisel midagi maksma ei pea, meie tasaarveldame tagastuskulu tagastamisele kuuluvast summast.

    * Kui tellisid Venipak kulleriga:
    – Võta ühendust meie klienditeenindajaga telefoni +372 6217 016 või e-posti teel online@stafit.ee.
    – Lepi kokku tagastatavate toodete korje aeg.
    – Paki toode originaalpakendisse või mõnda tugevamasse kilekotti.
    – Kirjuta pakile oma nimi.
    Tagastamine on Ostja kulul, aga tagastamise vormistamisel midagi maksma ei pea, meie tasaarveldame tagastuskulu tagastamisele kuuluvast summast.

    * Kui tellisid DPD pakiautomaadiga:
    – Vali ekraanilt “Saada pakk” --> “Prindi pakisilt QR koodi või PIN-koodiga”. 
    – Järgmisena vajuta kastile “Sisesta PIN-kood”, mis on kuvatud ekraani allosas. Sisesta PIN-kood sõnumist, mis tuli pärast DPD paki välja võtmist.
    – Pärast PIN-koodi sisestamist järgi ekraanil olevaid juhiseid ja kleepi pakiautomaadi poolt välja prinditud pakisilt pakile peale.
    Tagastamine on Ostja kulul, aga tagastamise vormistamisel midagi maksma ei pea, meie tasaarveldame tagastuskulu tagastamisele kuuluvast summast.

    * Kui tellisid DPD kulleriga:
    – Võta ühendust meie klienditeenindajaga telefoni +372 6217 016 või e-posti teel online@stafit.ee.
    – Lepi kokku tagastatavate toodete korje aeg.
    – Paki toode originaalpakendisse või mõnda tugevamasse kilekotti.
    – Kleebi pakendile pakikaarti, mille said e-posti teel meie klienditeenindaja poolt.
    Tagastamine on Ostja kulul, aga tagastamise vormistamisel midagi maksma ei pea, meie tasaarveldame tagastuskulu tagastamisele kuuluvast summast.

    * Kui tellisid Soomest (teisest riigist/mitte Eestist), võta ühendust meie klienditeenindajaga telefoni +372 6217 016 või e-posti teel online@stafit.ee. Klienditeenindaja annab Teile detailseid juhendeid kuidas saab toodet/tooteid tagastada.

    Kaupade vahetamine

    E-poest ostetud kauba saad vahetada teise toote vastu meie kaupluses Stafit OÜ aadressil Katusepapi 20, Tallinn.

    Kui Teil ei ole võimalust meie poodi minna, saab toote/tooted tagastada ja vormistada uue tellimuse.

    Ostusumma tagastamine

    Tagastatud kauba eest tagastab Stafit OÜ kliendile ostusumma mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul. Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

    Ostjale, kes tagastab kogu kauba, tagastatakse Kauba eest makstud raha, sealhulgas saatmiskulud. Kui tagastatakse vaid osa kaupa, saatmiskulu ei tagastata. Aga kuna klient otseselt tagastamiskulud ei maksa, me tasaarveldame tagastuskulu tagastamisele kuuluvast summast.

    Kui Kaup tagastatakse seoses kauba kvaliteedi puudustega või lepingutingimustele mittevastavusega, siis tagastamine on Ostjale tasuta.

    Lepingust taganemiseks loetakse ka juhud, kus klient ei tule 14 päeva jooksul kaubale järele või ei võta kaupa välja pakiautomaadist 7 kalendripäeva jooksul. Tagastame sellistel juhtudel ostusumma mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti. Postikulu tasaarveldatakse tagastamisele kuuluvast summast.

    Kui klient on tagastanud toodet kasutanud rohkem, kui see on lubatud tavapäraselt poes või toode on rikutud või kahjustatud, siis ei kuulu kaup tagastamisele.