KKK

Kus asub Stafit kauplus ja millised on lahtiolekuajad?

Stafit kauplus asub Tallinnas aadressil Katusepapi tn. 20. Oleme avatud tööpäeviti E-R kell 8:00-17:00,
nädalavahetustel ja riiklikel pühadel ei tööta.

Kas hinnad veebilehel on käibemaksuga või ilma?

Kõik veebilehel näidatud hinnad on eurodes (€) ja sisaldavad käibemaksu 20%

Mis riikidesse saab tellida tooteid?

Hetkel saadame tellimusi Eesti, Lätti, Leetu, Soome ja teistesse Euroopa riikidesse.

Kuidas osta Stafitist?

Tellimuse võib esitada telefoni +372 6217 016, e-posti info@stafit.ee teel või e-poest www.stafit.ee.

Ostes vali e-poest välja sobivad tooted ja lisa need ostukorvi. Ostukorvi sisu näed lehekülje päises asuvas ostukorvis, kus saad muuta toodete koguseid ja vajadusel tooteid nimekirjast kustutada. Tasumisel vali kohaletoimetamisviis, sisesta vajalikud andmed ning maksa tellimuse eest pangalingiga või ostu korral üle 200€ võid küsida ka hinnapakkumist. Peale tasumist vajuta kindlasti nuppu "Tagasi kaupmehe juurde". Pärast ostu saabub sisestatud e-mailile ka kinnistuskiri. Kui soovid tellida meie tooted väljapoole Eestit, vali riikide nimekirjast sihtpunkt, täita vajalikud väljad ja esita tellimus. Seejärel tuleb sinu meili aadressile e-kiri ettemaksuarvega. Ostetavad kaubad broneeritakse alles arvel oleva summa laekumisel.

Kuidas valida endale sobiv suurus?

Suuruse valimise õpetuse leiate vajutades iga toote detailvaatest nupu "Suuruse info", kus on välja toodud
iga toote suurused tootja järgi ja soovitused suuruse valikuks.

Kuidas on mul võimalik tasuda ostu eest?

Tellimuse eest saab tasuda kasutades pangalinki (Swedbank, SEB, LHV, Luminor, Coop Pank, Citadele, Šiaulių Bankas, Medicinos Bankas, Nordea ning OP).
Makse tegemine toimub turvaliselt Montonio Finance OÜ vahendusel. Pärast toote eest tasumist vajutage
kindlasti nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
Tellides väljapoolt Eestit võib maksta pangaülekandega ettemaksuarve alusel.

Tasusin kauba eest ent kinnitus e-maili ega arvet ei ole laekunud?

Palume sellest anda teada meie klienditeenindusele online@stafit.ee või helistada numbril +372 6217 016.

Kui palju maksab kohaletoimetamine?

Ostes üle 100€ väärtuses tooteid, on kohaletoimetamine Eesti piires tasuta.
Kohaletoimetamise tasu sõltub paki saatmise viisist - vastava valiku saate teha ostukorvis olevate toodete
eest tasumisel.

  • Omniva pakiautomaat – 3.60€
  • Omniva kuller - 6.00€
  • SmartPOST pakiautomaat – 3.60€
  • DPD pakipunktid - 3.60€
  • DPD kuller - 6.00€
  • Venipak kuller – 4.80€
  • Stafit kauplusest (Katusepapi 20, 11412 Tallinn) saad tellimuse kätte tasuta.

Välismaale tellides võid arvestada järgnevate tarnehindadega:

  • Läti:
    Omniva pakiautomaat – al. 7.30€
    Venipak kuller – al. 9.90€
  • Leedu
    Omniva pakiautomaat – al. 8.40€
    Venipak kuller – al. 10.60€
  • Soome
    SmartPOST pakiautomaat – al. 10.00€
    Venipak kuller – al. 18.50€
  • Teised Euroopa riigid
    postkontorisse – al. 16.90€
    kulleriga – al. 23.00€

Kuna tarnehinnad teistesse riikidesse on väga erinevad ja sõltuvad mitte ainult tarneviisist, vaid ka paki
kaalust/suurusest, neid kalkuleeritakse iga tellimuse korral individuaalselt.

Kui kiiresti jõuavad tooted minuni?

Stafit kauplusesse ise järgi tulles saad kaubad kätte meie lahtiolekuaegadel tööpäeviti E-R kell 8:00-17:00
(v.a. riiklikud pühad) üldjuhul juba samal või järgmisel tööpäeval (kui ei ole märgitud teisiti). Kauba
jõudmisel poodi saadame Teile e-posti teade kauba kohalejõudmisest või võtame Teiega ühendust telefoni
teel.

Pakiautomaati tellides tarnitakse kaubad 1-3 tööpäeva jooksul soovitud sihtpunkti kui tegemist pole
ettetellimisega toodetega. Nädalavahetusel (reedest pühapäevani) ostetud kaup jõuab sihtpunkti 1-3
tööpäeva jooksul alates esmaspäevast. Kauba saabumisest pakiautomaati teavitatakse SMS-iga ja
võimalusel e-kirjaga.

Kulleriga toimetatakse kaubad kohale otse tellimuses märgitud aadressile. Esmaspäevast reedeni ostetud
kaubad tarnitakse 1-3 tööpäeva jooksul tööpäeviti ajavahemikus kell 9.00-17.00. Nädalavahetusel (reedest
pühapäevani) ostetud kaup jõuab 1-3 tööpäeva jooksul alates esmaspäevast. Kauba üleandmise täpse
kellaaja lepib kuller Teiega enne kauba kohaletoimetamist telefoni teel kokku.

Väljaspool Eestis toimub kohaletoimetamine keskmiselt 7-21 kalendripäeva jooksul.
Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

Mis juhtub, kui ma ei saa kaubale kohe järgi minna?

Juhul, kui Sa ei ole kaubale Stafiti kauplusesse järele tulnud 14 kalendripäeva jooksul või Sa ei võta seda
pakiautomaadist vastu 7 kalendripäeva jooksul, loetakse leping tühiseks.
Seejärel tagastatakse raha esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale
arvelduskontole, millelt ostu sooritasid.

Kas suurema koguse pealt saab ka soodustust?

Püüame alati oma klientidele pakkuda parimat hinda. Kui soovitud toodete kogusumma ületab 200€, Teil on
võimalus küsida personaalset hinnapakkumist. Sel juhul tellimuse vormistamisel ilmub nupp “Saada
hinnapäring“, palume sisestada kõik vajalikud andmed ja esitada hinnapäringu. Seejärel meie
klienditeenindaja võtab Teiega ühendust esimesel võimalusel.
Võite ka kirjutada meie e-maili peale info@stafit.ee või kasutades kontakvormi meie veebilehel ja Teile
tehakse soovitud kogusele hinnapakkumine.

Kas eraisikule ja ettevõttele on eraldi hinnad ?

Hinnad on mõlemale võrdsed. Personaalset hinnapakkumist saab küsida ostu korral alates 200€.

Kas Stafiti e-poes ostlemine on turvaline?

Võite kindlad olla, et Teie poolt avaldatud andmed on kaitstud ning neid käsitletakse vastavalt
andmekaitseseadusele.
Makse teostamine toimub väljaspool Stafiti ostukeskkonda vastava panga turvalises maksekeskkonnas. Meie
ettevõttel puudub ligipääs kliendi panga andmetele.

Mis teha kui tellitud toode ei sobi? Kuidas ma saan kaupa tagastada või ümber vahetada?

Sul on õigus loobuda e-poest ostetud kaubast 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest, ka juhul kui
tegemist ei ole vigase kaubaga. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

NB! Tagastatav kaup peab olema originaalpakendis, kasutamata ja rikkumata.
Kõige lihtsam ja kiirem viis on minna meie poodi Tallinnas aadressil Katusepapi 20 ja toode seal sobiva vastu
ringi vahetada või tagastada.
Te võite ka ühendust võtta e-poe klienditeenindusega telefoni +372 6217 016 või e-posti online@stafit.ee
teel. Klienditeenindaja annab Teile detailseid juhendeid kuidas saab tooteid teise suuruse/värvi vastu
(kokkuleppel isegi teise mudeli vastu) ümber vahetada või tagastada kasutades Omniva või SmartPOST
pakiautomaati.
Kui klient soovib kasutada oma 14-päeva tagastamise õigust ega soovi vahetust, ostusumma tagastatakse
ostjale tagastatava kauba kättesaamisel viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul, ostu sooritanud
isiku kontole.

NB! Kauba tagastamisega ja ümbervahetamisega seotud kulud jäävad üldjuhul kliendi kanda, v.a. juhul kui
tegemist on puudusega kaubaga (lepingutingimustele mittevastavusega).

Mida pean tegema kui on tekkinud mure või pretensioon?

Pretensiooni või mure tekkimisel palume lahenduse saamiseks pöörduda meie poole e-maili teel
info@stafit.ee või helistada numbril +372 6217 016. Kui Teie küsimus on seotud e-poe kaupadega võite
pöörduda otse e-poe klienditeeninduse poole online@stafit.ee.

Kui kaua kehtib tootele garantii?

Müüja vastutab kauba lepingutingimustele mittevastavuste või puuduse eest, mis oli olemas juba asja
üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest
esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise
ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus. Järgneva 1,5 aasta jooksul kannab asja
parandamisega või asendamisega seotud kulud müüja üksnes juhul, kui pretensioon oli õigustatud tarbija
poolt. Kui tootel ilmneb mingi viga, lõpetage palun koheselt toote kasutamine ja pöörduge viivitamatult (aga
mitte hiljem kui kahe kuu pärast) meie poole. Toote garantiitunnistuseks on Sulle ostu eest väljastatud arve.
Kõikidel meie poolt müüdavatel toodetel on tootjapoolne garantii, mis hüvitab võimalikud tehnoloogilised
või toorainevead. Garantii ei korva tarnitud toodete valesti kasutamisest tulenevaid kahjusid.