Return policy

Should the goods purchased from our E-shop not be suitable to you for some reason, you have the right to return the product(s) within 14 calendar days from the receipt of the goods, even if the goods are not defective. The right of withdrawal does not apply if the purchaser is a legal person.

To return the goods, please fill in the “Return form”, indicating the products to be returned and their quantities.

    Reason for return (if you wish to clarify): 1 – the actual product differs from the image shown on the website, 2 - the product does not meet expectations, 3 - the size does not fit, 4 - the wrong product was sent, 5 - the product is defective, 6 - other reason (specify if possible).

    * It is not obligatory to clarify the reason for the return, but it will help our company to offer you better products and service.

    Other info:

    *Please complete the Return form only if you wish to withdraw from the sales contract.The Customer pays for the return shipping.


    Kaup tagasta võimalusel originaal-transpordipakendis. Tagastamisega seotud transpordikulud kannab klient. Meie tasaarveldame tagastuskulu tagastamisele kuuluvast summast.

    Tagastatav kaup (s.h tarvikud) peab olema originaalpakendis, kasutamata ja säilinud kaubandusliku välimusega (kahjustamata sildid, kaitsekiled jne). Kliendil on õigus kaubaga tutvuda viisil, nagu see on lubatud tavapäraselt poes ning klient vastutab kaubaga tutvumisel kauba väärtuse vähenemise eest, kui ta on kaupa kasutanud eeltoodust muul viisil. 14-päevane taganemisõigus ei kehti kaupadele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada (nt. sukad-sokid) ja mis on tarnitud suletud pakendis, kuid mille pakend on kliendi poolt avatud.

    Juhul, kui kaup on kliendi poolt rikutud, siis ei kuulu kaup tagastamisele. 

    Kaupade tagastamine 

    * Kõige lihtsam ja kiirem viis on külastada meie poodi Tallinnas aadressil Katusepapi 20 lahtioleku ajal: E-R 8:00-17:00 ja toode seal sobiva vastu ringi vahetada või tagastada.

    Pakiautomaati tagastamisel valida Tallinna Sikupilli keskuse pakiautomaat (aadress: Tartu mnt 87, Tallinn, 10112 Harjumaa).

    * Kui tellisid Omniva pakiautomaadiga:
    – Vali ekraanilt “Tagastan paki”.
    – Sisesta tagastuskood. Selle leiad samas sms-st/e-kirjast, mille said paki saabumisel.
    Tagastuskoodi puudumisel kirjuta online@stafit.ee tagastussoovist ning lisa kindlasti oma tellimuse number.
    – Tagastatavale pakile jäta külge ka sellel olnud aadresskaart või kirjuta pakile oma nimi ja kontaktandmed.
    – Kui pakiautomaat väljastab sildi (vanad automaadid), kleebi see pakile. Uued automaadid kleebist ei väljasta, tagastuse aadresskaardi lisab pakile kuller.
    Tagastamine on Ostja kulul, aga tagastamise vormistamisel midagi maksma ei pea, meie tasaarveldame tagastuskulu tagastamisele kuuluvast summast.

    * Kui tellisid Omniva kulleriga:
    – Võta ühendust meie klienditeenindajaga telefoni +372 6217 016 või e-posti teel online@stafit.ee.
    – Lepi kokku tagastatavate toodete korje aeg.
    – Paki toode originaalpakendisse või mõnda tugevamasse kilekotti.
    – Kleebi pakendile pakikaarti, mille said e-posti teel meie klienditeenindaja poolt.
    Tagastamine on Ostja kulul, aga tagastamise vormistamisel midagi maksma ei pea, meie tasaarveldame tagastuskulu tagastamisele kuuluvast summast.

    * Kui tellisid Itella Smartposti sinise pakiautomaadiga:
    – Vali ekraanilt “Paki tagastamine”.
    – Sisesta sama kood, millega paki kätte said. Selle leiad sms-is/e-kirjas.
    – Peale pakiautomaati sisestamist, vajuta “Prindi kviitung”. Kui kviitungit ei väljastata, paber on lihtsalt otsas, kirjuta pakile oma nimi.
    Tagastamine on Ostja kulul, aga tagastamise vormistamisel midagi maksma ei pea, meie tasaarveldame tagastuskulu tagastamisele kuuluvast summast.

    * Kui tellisid Itella Smartposti valge automaadiga:
    – Tagastuskoodi saamiseks sisesta pakil olev triipkood siia: https://my.smartpost.ee/return_parcel/.
    – Peale juhiste järgimist tuleb Sinu telefoninumbrile tagastuskood, mida saad kasutada valge automaadi kaudu tagastamiseks 24h jooksul.
    – NB! Tagastus peab toimuma originaalpakendis, millel olev triipkood ei tohi olla kahjustatud.
    Tagastamine on Ostja kulul, aga tagastamise vormistamisel midagi maksma ei pea, meie tasaarveldame tagastuskulu tagastamisele kuuluvast summast.

    * Kui tellisid Venipak kulleriga:
    – Võta ühendust meie klienditeenindajaga telefoni +372 6217 016 või e-posti teel online@stafit.ee.
    – Lepi kokku tagastatavate toodete korje aeg.
    – Paki toode originaalpakendisse või mõnda tugevamasse kilekotti.
    – Kirjuta pakile oma nimi.
    Tagastamine on Ostja kulul, aga tagastamise vormistamisel midagi maksma ei pea, meie tasaarveldame tagastuskulu tagastamisele kuuluvast summast.

    * Kui tellisid DPD pakiautomaadiga:
    – Tagastamiseks vajuta siia: www.return-my-parcel.com/DPD-EE/99dynamics.
    – Sisesta oma isikuandmed ja tagastamise põhjus.
    – Vali tagastusviis: kas Pickup pakipoodi viimine või pealekorje kodust.
    – Paki toode originaalpakendisse või mõnda tugevamasse kilekotti.
    – Kirjuta pakile oma nimi.
    – Vii pakk DPD Pickup pakiautomaati või anna pakk DPD kullerile.
    Tagastamine on Ostja kulul, aga tagastamise vormistamisel midagi maksma ei pea, meie tasaarveldame tagastuskulu tagastamisele kuuluvast summast.

    * Kui tellisid DPD kulleriga:
    – Tagastamiseks vajuta siia: www.return-my-parcel.com/DPD-EE/99dynamics.
    – Sisesta oma isikuandmed ja tagastamise põhjus.
    – Vali tagastusviis: kas Pickup pakipoodi viimine või pealekorje kodust.
    – Paki toode originaalpakendisse või mõnda tugevamasse kilekotti.
    – Kirjuta pakile oma nimi.
    – Vii pakk DPD Pickup pakiautomaati või anna pakk DPD kullerile.
    Tagastamine on Ostja kulul, aga tagastamise vormistamisel midagi maksma ei pea, meie tasaarveldame tagastuskulu tagastamisele kuuluvast summast.

    * Kui tellisid Soomest (teisest riigist/mitte Eestist), võta ühendust meie klienditeenindajaga telefoni +372 6217 016 või e-posti teel online@stafit.ee. Klienditeenindaja annab Teile detailseid juhendeid kuidas saab toodet/tooteid tagastada.

    Kaupade vahetamine

    E-poest ostetud kauba saad vahetada teise toote vastu meie kaupluses Stafit OÜ aadressil Katusepapi 20, Tallinn.

    Kui Teil ei ole võimalust meie poodi minna, saab toote/tooted tagastada ja vormistada uue tellimuse.

    Ostusumma tagastamine

    Tagastatud kauba eest tagastab Stafit OÜ kliendile ostusumma mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul. Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

    Ostjale, kes tagastab kogu kauba, tagastatakse Kauba eest makstud raha, sealhulgas saatmiskulud. Kui tagastatakse vaid osa kaupa, saatmiskulu ei tagastata. Aga kuna klient otseselt tagastamiskulud ei maksa, me tasaarveldame tagastuskulu tagastamisele kuuluvast summast.

    Kui Kaup tagastatakse seoses kauba kvaliteedi puudustega või lepingutingimustele mittevastavusega, siis tagastamine on Ostjale tasuta.

    Lepingust taganemiseks loetakse ka juhud, kus klient ei tule 14 päeva jooksul kaubale järele või ei võta kaupa välja pakiautomaadist 7 kalendripäeva jooksul. Tagastame sellistel juhtudel ostusumma mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti. Postikulu tasaarveldatakse tagastamisele kuuluvast summast.

    Kui klient on tagastanud toodet kasutanud rohkem, kui see on lubatud tavapäraselt poes või toode on rikutud või kahjustatud, siis ei kuulu kaup tagastamisele.